Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

toer00

Medlem
Flög nya kabinen i C för två veckor sedan, blev faktiskt imponerad
Så med nya kabinen och det nya servicekonceptet blev resan en fullträff då jag hade seatat mig på 5 A. Tyvärr blev det Equipment Change på hemresan och följaktligen den gamla kabinen och sällskap med totalt okänd amerikan
 

OnAir

Medlem
Fick redan igår bekräftelse på att uggradering till Business gått igenom inför lördagens flight ARN-EWR.

Känns extra bra nu när strejken är avblåst och det dessutom av allt att döma är nya kabinen som man ännu inte sett IRL! :)

Rättelse, trots att det till och med kommit mail från SAS att det ska flygas med nya kabinen och att det senast igår var nya kabinens utformning på sätesvalen så är det nu alltså ändrat till gamla utformningen. Nu är jag inte lika pepp längre...
 

Bergp

Medlem
Har sökt men inte hittat definitivt svar. Sorry om jag missar någon dialog. Iaf så har jag, med familj, en bokning meD två olika pnr. Frågan är....kan man begära båda sammanslaget hos optiontown ? Om så mailadress för denna begäran?
 

SNIFF

Medlem
Har sökt men inte hittat definitivt svar. Sorry om jag missar någon dialog. Iaf så har jag, med familj, en bokning meD två olika pnr. Frågan är....kan man begära båda sammanslaget hos optiontown ? Om så mailadress för denna begäran?
Tror inte du kan slå ihop dem på det sätter du beskriver.

Du får nog begära på respektive PNR.
 

joemume

Medlem
Har sökt men inte hittat definitivt svar. Sorry om jag missar någon dialog. Iaf så har jag, med familj, en bokning meD två olika pnr. Frågan är....kan man begära båda sammanslaget hos optiontown ? Om så mailadress för denna begäran?
Du kan ansöka hos Optiontown separat för respektive PNR och sedan be deras kundtjänst uppgradera dem tillsammans. Ju fler som skall uppgraderas samtidigt, desto lägre blir chansen dock, med tanke på att det ofta bara är ett fåtal platser som släpps till Optiontown.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen