Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick uppgradering CPH-SFO men jag har bara fått 11 000 poäng (det normala). Borde inte denna uppgradering ge 22 000 poäng? Tänkte jag skulle kolla med er som vet innan jag ringer/mailar och gnäller på dem.
 

jth

Medlem
Jag fick uppgradering CPH-SFO men jag har bara fått 11 000 poäng (det normala). Borde inte denna uppgradering ge 22 000 poäng? Tänkte jag skulle kolla med er som vet innan jag ringer/mailar och gnäller på dem.

Nej, en enkelresa CPH-SFO ger 5500 poäng i Go och 11000 i Plus/business så du har nog fått rätt poäng.
 
R

rstenelo

Guest
Min kollega fick igår nej på OT men fick sen 2 timmar senare mail från SAS att betala 1900 från eco till plus för en uppgradering - dock då utan att biljetten skrevs om.., läste något om det i en tråd att SAS skulle börja med det...
 
  • Gilla
Reactions: pep

Canadien

Medlem
Spännande... Har en OT på Fredag, ska bli intressant att se om det händer mig oxo. 1900:- utan att få dubbla baspoäng är i min värld sämre än att pynta 15k points för samma upgrade.
 
R

rstenelo

Guest
Spännande... Har en OT på Fredag, ska bli intressant att se om det händer mig oxo. 1900:- utan att få dubbla baspoäng är i min värld sämre än att pynta 15k points för samma upgrade.

Yepp - instämmer - min kollega avstod och skulle testa vid gate istället mot 15k points ;-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen