Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trox

Medlem
Jag blev flyttad från Go till Business till SFO i fredags. Det såg fullt ut i Go men det fanns kanske fyra lediga stolar i Business.

Samma hem nu på torsdag. Ska se hur välfylld kaninen är.

Betalade 600 Eur för båda vägarna.

3/3 på Optiontown.
 

Paby

Medlem
Fine att man jackar upp priserna en aning, 170 EUR är trots allt bra värde för pengarna för Plus, men till dom här nivåerna är löjligt. Som sagt, det är inte meningen att ett sånt här upplägg ska kosta den publicerade mellanskillnaden från en klass till en annan.
 

Anfield

Medlem
Kollade detta på en resa jag bokat med SAS till NY .

SAS GO till Business.

Vad tror ni ska man ha is i magen ?


Skärmklipp.PNG
 

Erica L

Medlem
Har använt Optiontown nyligen på resa ARN-EWR. Sidan ser nästan fejk ut men det fungerade bra och jag köpte uppgradering from Economy till Business för 329 Euro. På returen kostade samma uppgradering 729 Euro så då stod jag över (till extra gick det för 229 men jag var lat). Har ofta tekniska problem och urusel service men tjänsten fungerar!
 

Erica L

Medlem
Och apropå dynamisk prissättning - ja, den gäller. Returresans uppgradering econ-business gick från 429 till 529 till över 700 Euro på ett par veckor. Borde ha varit snabbare...
 

JacobGBG

Medlem
Vågar ni efterfråga Optiontown uppgradering när det är 1+ i sällskapet? Jag menar att det kan finnas en risk att uppgradering går igenom för 1 av oss och sällskapet blir uppdelat.
 

jth

Medlem
Vågar ni efterfråga Optiontown uppgradering när det är 1+ i sällskapet? Jag menar att det kan finnas en risk att uppgradering går igenom för 1 av oss och sällskapet blir uppdelat.

Om alla i sällskapet är på samma bokning så måste man uppgradera alla och det kommer bli alla eller ingen. Om det är olika bokningar så finns risken ja, så man får vara förberedd på det. Jag har en sådan bokning om två veckor, så det ska bli intressant att se.
Jag har mailat OT och sagt att bägge bokningarna reser tillsammans, och de har svarat på det. Dock slänger de alltid med en disclaimer om att de inte kan garantera att bägge blir uppgraderade (vi har diskuterat det några sidor tillbaka i tråden).
 

agehall

Medlem
Vågar ni efterfråga Optiontown uppgradering när det är 1+ i sällskapet? Jag menar att det kan finnas en risk att uppgradering går igenom för 1 av oss och sällskapet blir uppdelat.

Who cares? :)

Om ni är i samma bokning är det ett icke-problem. Om ni inte är det så är det väl deras problem om de inte blir uppgraderade... ;)
 
  • Gilla
Reactions: pep

chazzie

Medlem
Om jag förstått det rätt så blir det alla i samma bokning eller ingen alls? Eller måste jag aktivt välja något?

Jag funderar på att testa OT till IAD i vår...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen