Senaste nytt

Uppgradering med Flying Blue miles

EBGGOT

Medlem
Hej! Inga sista frågor, tanken här är att man får fråga hur mycket som helst, framför allt då man har EBGGOT som sitt alias.. då blir jag extra nöjd över frågor som rör Flying Blue ;) Nedan en länk till en s.k miles finder. Hoppas du hitta det du söker här, hör av dig annars!!
hälsn Karin

All about earning and spending Miles - KLM.com

Redan checkat denna men jag hittar ingen angivelse om upgrades, bara vad "rena" bonusresor ...om jag använder miles finder! (i alla fall när jag trycker in Gothenburg - Amsterdam som exempel)
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej igen! Finns tyvärr inte på nätet har jag fått veta, man måste kontakta Flying Blue direkt via telefon eller mail! Lycka till, hälsningar Karin

Redan checkat denna men jag hittar ingen angivelse om upgrades, bara vad "rena" bonusresor ...om jag använder miles finder! (i alla fall när jag trycker in Gothenburg - Amsterdam som exempel)
 
Hej igen! Finns tyvärr inte på nätet har jag fått veta, man måste kontakta Flying Blue direkt via telefon eller mail! Lycka till, hälsningar Karin

Lite dåligt, tycker jag.
Ett tips på en uppdatering på KLM's hemsida....
Där bör även skatten+ ev. avgifter kunna vissas, så det inte blir en överraskning när man bokar.....
 
Senaste uppgiften om priset på uppgradering från Eco till Biz på en KLM long-haul: 350EUR+24000poäng eller 1100EUR. Och det här är ju bara 1 ben(!). Är det bara jag som tycker att det här är lite för mycket?
 

agehall

Medlem
Det låter som väldigt mycket i mina öron. Vad hade du för bokningsklass på din biljett? Om du har en low economy, så är det kanske inte så konstigt. Då är det ju cash-up till en fare som du kan uppgradera och sedan poäng alt cash hela vägen upp till C.
 
Det låter som väldigt mycket i mina öron. Vad hade du för bokningsklass på din biljett? Om du har en low economy, så är det kanske inte så konstigt. Då är det ju cash-up till en fare som du kan uppgradera och sedan poäng alt cash hela vägen upp till C.
Japp, T var det. Upp till 500USD kan jag förstå, resten saknar logik i min värld. Min T klass biljett var det inte direkt gratis heller.
 
Toppen