Senaste nytt

Uppgradering i Frankfurt med SAS Flight inte möjligt?

Joshua

Medlem
Förra veckan var jag trött och var påväg hem en sen fredag. FRA-ARN (Bokad i Eco) (SK638)

Tänkte eventuellt lyxa till det lite (efter ett ca 1,5h besök i senator loungen på FRA som för övrigt är riktigt trevlig tycker jag) genom att uppgradera mig men tji fick jag.

Gick fram till incheckningsdisken och hörde mig för, plats fanns i C men tydligen fick DE inte uppgradera med hjälp av Eurobonuspoäng, de hade fått förhållningsregler och fick inte göra det?

Har jag missat något eller varför fick jag ett blankt nej? (Har aldrig försökt uppgradera inom europa tidigare då det känts som slöseri :) )

Mvh

// Joshua
 

Joshua

Medlem
Super då fick jag svar i alla fall.

Dock är det dock lite underligt då han inte viste i vilken klass jag var bokad i för han neka direkt utan att ens fråga eller titta på mitt boardingkort...

Men tack för svar
 

Senator

Moderator
Hade kört på M&M om man hade fått tillgång till fast track på ARN, CPH, OSL med StarGold och Eco biljett....

Jag förstår det... Det finns redan en lååååååååååååång tråd om Eurobonus eller Miles & More här inne. Ödmjukt kan jag personligen säga att jag har haft förmånen att få resa 90% i premium under mina 12 år som Senator, också med SAS inom Skandinavien så ovan utmaning blir inte så svårt för mig,

Nu är det så att M&M funkar bra om man reser på dyrare biljetter i Y eller C kabinen från och med 1 september. Det jag personligen gillar med Miles & More är:
Companion Awards
SEN UPGR Voucher
 
Toppen