Uppgradering bokningsklass P på Lufthansa

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av 011430121, 21 September 2012.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förmodligen finns svaret på denna fråga någonstans på BC, men jag kan inte hitta varken fråga eller svar.
    Tänker boka en resa ARN-EZE-ARN med LH i bokningsklass P bra pris för att vara till EZE 17.698 SEKÄr det fortfarande omöjligt att uppgradera sig till F med EBpoäng på Lufthansa, vill minnas att jag läste att ev. kommer det att gå på LX någon gång under hösten.
    Det ger 100% EP har jag kunnat läsa mig till.

2. Paby

Paby Medlem

Last edited: 21 September 2012
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    P uppgradering på LH

Då håller vi tummarna!!

4. Mr.A

Mr.A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var i hela fridens namn hittar du detta pris? Ska dit i November, kan förvisso idag boka med British Airways för 21000 men det låter trots allt bra...

5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa mailet som kom i torsdags, svårt att hitta avgångar till detta pris

6. Mr.A

Mr.A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du kvar länken?

7. Jag har svårt att se Lufthansa och LX lämna platser till några andra Star program i bokningsklass P och Z när man inte gör detta till egna medlemmar i Miles & More. På Swiss kan man fortfarande uppgradera med vouchers och miles men det är så himla dålig kurs på detta. Swiss kan nog kanske tänka ändra Z i framtiden, men det är ren spekulation från mig. Med tanke på hur Lufthansa agerar just nu skulle magkänslan säga aldrig.

Det finns några hyfsade priser i D med Swiss som kanske kan användas via FRA innan ZRH

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!