Senaste nytt

Uppgradering av bonusbiljetter i ömmande fall...?

Nu löste sig detta delvis, släpptes ganska många platser i Plus i juni, så nu har vi Plus och Business iaf.

En relaterad fråga, eftersom detta är separata bokningar, kan man lägga in respektive resenärs eurobonusnummer för att bokningen ska få deras status, eller får alla bokningar min status när de är köpta från mitt konto?
 
Ring SAS så kan de koppla ihop din bokning.

Pratade med dem för ett tag sedan och då sa de att det enda de kan göra är att lägga en textrad som talar om att dessa tre bokningarna "reser tillsammans", de erkände också att detta har ett ganska lågt värde och bygger på att ngn verkligen kikar efter det. Menar du att de kan kopplas ihop "på riktigt" om man hittar någon som har viljan?
 

henke12

Medlem
Pratade med dem för ett tag sedan och då sa de att det enda de kan göra är att lägga en textrad som talar om att dessa tre bokningarna "reser tillsammans", de erkände också att detta har ett ganska lågt värde och bygger på att ngn verkligen kikar efter det. Menar du att de kan kopplas ihop "på riktigt" om man hittar någon som har viljan?

Går inte att "koppla ihop på riktigt" dessvärre..
 
En uppdatering med syfte att uppmuntra er att vara enträgen. Efter idogt kollande har jag nu 4 i business och 1 i plus, så stor förbättring.

Platser har släppts sporadiskt, så jag kan bekräfta att det lönar sig att ligga på och hålla koll.
 
Detta är mitten på juni och fler plusbiljetter släpptes för ca 2-3v sedan, idag kom det två business som jag högg direkt.

Om man tittar på månadskalendern så tycker jag ändå att det är ganska mycket tillgängligt för att vara en såpass attraktiv semesterdestination.
 
Toppen