Senaste nytt

Uppgradera vid onlineincheckning?

tidyverse

Medlem
Brukar British Airways erbjuda möjligheter till uppgradering vid onlineincheckning? Min kommande bokning med BA kan inte uppgraderas via hemsidan och vill undvika att behöva tillbringa 24 timmar i ekonomiklass.
 

Senator

Moderator
Brukar British Airways erbjuda möjligheter till uppgradering vid onlineincheckning? Min kommande bokning med BA kan inte uppgraderas via hemsidan och vill undvika att behöva tillbringa 24 timmar i ekonomiklass.

Kan du ge lite mer informatiom om resan? Det var ett tag sedan jag såg detta under check-in men jag köper ofta uppgraderingar på Heathrow.
 

Senator

Moderator
Tjänsteresa (ARN-LHR-AUS-LHR-ARN) som bokats via resebyrå. Bra att veta att uppgraderingsalternativ finns på Heathrow.

Du kan då köpa en uppgradering på Arlanda till Club till LHR om det är intressant Kostade 1.400kr senast jag gjorde det. Från LHR går det bara om jag minns rätt att uppgradera till WT+ och inte till Club tror jag. Kostar runt GBP 299 enväg, eller har du koll @Homer vad senaste är gällande AUP?
 

tidyverse

Medlem
Tack för informationen. Det enda intressanta skulle vara uppgradering till Club på longhaul-sträckorna, om det är möjligt.
 
Toppen