Uppgradera med poäng, varför tar väntelistan sådan tid?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Gnopps, 14 November 2011.

  1. Gnopps

    Gnopps Medlem

    Ort:
    HEL
    Land:
    Finland Finland
    Jag vill använda en e-voucher på ett flyg med Lufthansa för att uppgradera från ekonomi till affärsklass. Uppgraderingar bokas i I-klass och den bokningsklassen finns ledig på mitt flyg. Trots detta så satte det automatiska systemet (bokade uppgradering online) mig på väntelista och den har fortfarande inte blivit bekräftad snart en vecka senare. Flyget är på lördag. Är detta normalt? Borde jag ringa Lufthansa?
     
  2. A380*G

    A380*G Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Tycker det verkar märkligt att väntelistningen inte gått igenom trots att I-klass finns tillgänglig. När jag varit väntelistad för I-klass så har det clearat 24-48 timmar innan avresa, men då har det bara funnits C, D eller J kvar och I-klass haft noll tillgängliga platser. Slå en signal till M&M och kolla vad som händer.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×