Senaste nytt

Uppgradera din Rewards status

JohnR

Medlem
Fick detta på mailen. Bilden säger Platinum efter fyra vistelser. Texten är lite luddig tycker jag. Tror ni verkligen de ger Platinum efter endast 4 visteler. Som ni ser är jag endast silver idag.

Dessutom så nämner de 25p / $ och det gäller för guld, inte Platinum.
 

Attachments

  • IMG_2130.jpg
    IMG_2130.jpg
    57,4 KB · Visningar: 320
Last edited:

JensE

Medlem
Jag är just nu statuslös och som Red verkar det vara ett annat "erbjudande"
Sök, boka och tjäna dubbelt! Boka ett premiumrum på ett av över 1 100 hotell världen över med kampanjkoden RRDBLDBL och tjäna Elite-status snabbare med dubbla Elite-berättigande nätter och vistelser, plus dubbla poäng. Erbjudandet slutar den 28 december 2018.
 

JohnR

Medlem
Det skumma är att jag även fick RRDBLDBL erbjudandet i samma mail. Skulle det då räcka med två vistelser? Låter ju lite för bra för vara sant.
 

Olle K

Medlem
Fick detta på mailen. Bilden säger Platinum efter fyra vistelser. Texten är lite luddig tycker jag. Tror ni verkligen de ger Platinum efter endast 4 visteler. Som ni ser är jag endast silver idag.

Dessutom så nämner de 25p / $ och det gäller för guld, inte Platinum.

Är det inte så att du saknar 8 nätter till guld? Och därmed räcker det med 4 nätter som räknas som dubbelt, dvs 8 nätter.
 

erc

Medlem
Hoppsan! Jag som för tre sekunder sedan var övertygad om att nå Platinum inför 2019. Detta ska undersökas!

EDIT: Och nu tre sekunder senare inser jag att jag redan använt mig av kampanjen för kommande nätter. Men missar platinum lik förbaskat.
 
Toppen