Uppgradera Air New Zealand med one-up?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av motu, 27 Mars 2013.

1. motu

motu Medlem

Någon som använt Air NZs one-up för att uppgradera flight? Ska åka Air NZ mellan Tokyo och Auckland och det vore intressant med er erfarenhet kring pris / möjlighet etc?

2. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har precis lagt bud på ett par hundra dollar för uppgradering från ekonomi till business mellan Sydney och Auckland, 773 ena vägen och 772 andra. Hoppas på positivt svar, vilket isf kommer 20-24 december (7-3 dagar innan avresa). Återkommer med hur det gick.

btw, lite konstigt delforum detta inlägg ligger i va?

1 person likes this.
  3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För några dagar sedan kom det ett mail från Air New Zealand som påminde om att jag hade lagt ett bud på den lägre delen av skalan och att jag nu hade chans att uppdatera mitt bud. Det struntade jag såklart i och i natt kom mailet att jag blivit uppgraderad SYD-AKL för 200 dollar. Nu väntar jag bara på ett mail till. :)

5 personer gillar detta.
  4. Hoppas att du inte flyger på en av de flighterna som har monoclass service. :)

5. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skräms inte så... Har researchat lite granna iaf. Expertflyer säger att mina avgångar säljer biljetter i C,D,Z,J men att de flygningar AKL-SYD-AKL som flygs med narrow body bara säljer ekonomiklasser så jag borde gjort rätt. :)

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...och där kom bekr på uppgradering den 1/1 också. Mycket trevligt! :)

2 personer gillar detta.
  7. Air New Zealand är ett av mina favoritbolag, tror du kommer ha det bra :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!