Upp till 4x poäng hos Hilton

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kalle Andersson, 14 Augusti 2013.

1. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    6 personer gillar detta.
  2. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för den!
    Har 7 stays på Hilton i November.

3. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt - tack för detta! 3-4 stays ska det väl i alla fall bli fram till slutet av november.

1 person likes this.
  4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon mer än jag som har reagerat på att beskrivningen av hur många poäng man tjänar under "Terms & Conditions" inte stämmer?! :confused: Antar att det bara är en tankevurpa hos Hhonors och att de menar rätt men skriver fel... :D

On your first eligible stay during the Promotional Period, earn 500 or 100 bonus EuroBonus Points, as applicable based upon brand at which your stay is completed. On your second eligible stay during the Promotional Period, earn 1, 000 or 200 bonus EuroBonus Points. On your third or more eligible stays during the Promotional Period, earn 1,500 or 300 bonus EuroBonus Points per stay.

5. Jonas Forslin

Jonas Forslin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag satt själv och spanade på det där och funderar lite. De måste väl mena att de är de extra-poäng man får med kampanjen? Men är ju inte direkt tydligt..

Sen har jag å andra sidan aldrig lyckats få in några poäng på mitt Eurobonus-konto. Vad är det man ska skriva för siffror? EuroBonus#########? EBB (om man är basic som jag?) eller vad är det? Har inte funkat med EuroBonus före eller enbart numret i alla fall för mig.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vancouver?

1 person likes this.
  7. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte i första hand på London och Bryssel, men varför inte?

8. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att Vancouver troligen inte ingår i kampanjen? :p

2 personer gillar detta.
  9. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Vancouver får vänta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!