Upp till 25.000 Club Carlson poäng för övernattning på hotell i vissa länder i Europa

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Dr. Miles, 17 Mars 2014.

1. Spring Has Arrived

4 personer gillar detta.
  2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Relativt dåligt erbjudande för Q2. Bara 45 hotell som är med i promon, och i och med att de tagit bort onlinebokningsbonusen så är ju det här erbjudandet i praktiken att man får tillbaks denna bonus.

Inget som får mig att aktivt välja Club Carlsonhotell med andra ord, dvs jag registrerar mig och råkar jag sedan bo på ett sådant hotell, så må vara.

3. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom lägligt då jag precis skulle boka in mig på Radisson Riverside i Göteborg. Blir alltid något litet extra :)

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm, detta ger mig i alla fall 4k extra med det som jag har inbokat - utöver bokningsbonus, eftersom alla bokningar gjordes innan ändringen.
    Synd att Malta inte var med...

Last edited: 17 Mars 2014
  5. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Observera det finslita: gäller ej redan gjorda bokningar (kommer upp när du registrerar dig)

EDIT:

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok! Scr**ed there! :(
    Letade efter den friskrivningen men inte tillräckligt noga, alltså.
    Nåja - 4k...

7. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ju mer jag funderar på den här promon desto mer sur blir jag. Med tanke på den senaste devalueringen så hade det faktist känts bättre att de inte kom med någon promotion alls. För jag antar att det här är promon för Q2, och i så fall får det vara för mig, då tar jag Hilton i stället med mitt fina compade guld...

8. oveovo

oveovo Medlem

Dersom man har inne bestillinger hos Radisson gjennom Club Carlson er det kanskje bedre å endre til opptjening hos Eurobonus når man sjekker inn. Eurobonus gir nå 1500 poeng per natt (maks tre netter) i sin siste kampanje: Summer with Radisson Blu - Radisson Blu Hotels & Resorts

9. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man inte köra det gamla tricket att avboka och sedan göra en ny bokning?
    Om prisbilden är gynnsam vill säga...

10. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fattar jag det rätt att det gäller enbart bokningar som görs via Radisson-portalen? Dvs att om jag bokar på Club Carlsons hemsida så blir det inga trippla poäng?
    Har bokat in sambon och en väninna på Radisson Royal Viking då de ska till Stockholm en helg i maj. Trippla poäng i två nätter skulle ju sitta fint på damens EuroBonus-konto.
    Boka om känns just inget vidare, då priset har gått upp med nästan det dubbla sedan jag bokade i förra veckan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!