Upgrades på Hilton vid online check-in

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Bibinski, 6 Maj 2015.

1. Bibinski

Bibinski Medlem

Hur är det när man checkar in online ? Försvinner min möjlighet till uppgradering då iom att jag "accepterat" rummet som framgår i reservationen ?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ska den inte göra. Däremot kan man nog säga att de iaf inte direkt ökar...

3. Bibinski

Bibinski Medlem

Nej precis, kändes som så.. Hursomhelst så stod det i en ruta när jag klickat mig vidare något i stil med " check-in now, and we will try to upgrade you at your arrival" - vilket är vad som händer i vanliga fall om man inte i förväg kunnat se en upgrade via sin bokning innan check-in ?

4. Bibinski

Bibinski Medlem

Det var tydligen inga problem, ser nu i min reservation att vi kommer bli tilldelade King Junior Suite , ursprungligen bokat Twin Guest Room.
    Bang to buck ratio blev genast bättre för resan ;)

telelina gillar detta.
  5. Bibinski

Bibinski Medlem

Nu blev jag lite besviken helt plötsligt, det som för någon timme sedan var ett king junior suite har blivit till twin executive.. Märkte detta när jag skulle visa min dam rumsbilderna. Har någon varit med om det tidigare ? Checkade in igår online

Edit : Rummet jag blev uppgraderad till fanns kvar trots att jag anlände sent på kvällen så lyckades tillslut få det rummet jag blivit uppgraderad till från början efter lite puppy-eyes ;)

Last edited: 19 Maj 2015

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!