Senaste nytt

Upgrade med Avios generelt

ohkw

Medlem
Har nu bestilt LHT til MIA med F ud, da jeg gerne vil prøve BA first og lounge.
Har WT+ på vejen hjem og tanken var så at upgrade den til CW med avios. DET er svært!
Jeg kommer jo fra et Star A miljø, hvor upgrade med point eller Optiontown næsten altid er muligt,
Så jeg er lidt overraske over hvor svært det ser ud til at være med BA.
Har fået ganske mange avios på grund af 30.000 ekstra dealen der løb til 19. December.
Nu skal man så bare finde på noget at bruge dem til.
 

ohkw

Medlem
Det virker som om det er næsten umuligt, ar upgrade med avios. BA siger der næsten aldrig kommer upgrades før tidligst 2 dage gør afgang. Jeg har så prøver at upgrade strækningen fra Miami til London for kontanter.
Det vil BA gerne, pris DKK 37.700,00
:-((
 

agehall

Medlem
Nja, nu ser du lite tokigt på saker och ting. Hos SAS är OT möjligt och det har hög successrate på vissa rutter. Det är dock långt ifrån givet att det fungerar. Bekräftade poänguppgraderingar är inte heller en självklarhet. Däremot är det oftast möjligt att göra standby upgrades vid gate med SAS.

Hos BA kollar man lämpligast om det finns award inventory i CW innan man bokar. Tillgången på awardsäten, framförallt till populära destinationer i Nordamerika har varit dålig sista tiden och det gör även att många letar och de stolar som dyker upp försvinner snabbt. Du kan även höra ifall de är villiga att sälja en upgrade på flygplatsen. Ofta finns det till ganska bra priser även om detta också blivit mer restriktivt sista tiden.
 

ohkw

Medlem
Det er muligt jeg er urimelig, men at BA tilbyder upgrade af et leg fra Miami til London ( fra WT+ til CW) for DKK 37.700 finder jeg
faktisk lidt frækt.
 

Senator

Moderator
Det er muligt jeg er urimelig, men at BA tilbyder upgrade af et leg fra Miami til London ( fra WT+ til CW) for DKK 37.700 finder jeg
faktisk lidt frækt.

Manage My Booking (MMB) är lite buggig.. Jag tror inte att det är en UPGR du ser, men priset for rebooking från WT+ till CW... Men att det är dyrt håller jag med om :)

Det finns en del som har hittat platser med Avios till MIA, men själv ser jag sällan detta. Boston, JFK, Toronto och Montreal är mitt tips..
 

Homer

Medlem
Om man ska till en"svår" destination kan det vara smart att välja en annan rutt
istf. LHR-MIA kan man t.ex flyga LHR-DFW-MIA el. LHR-IAH-MIA till IAH och DFW är det betydligt lättare
att hitta platser
 

ohkw

Medlem
Jo men nu er det en jobrejse og normalt ville jeg nok booke hjemrejsen fra Miami i CW, men i min naivitet bookede jeg så i WT+ for st få brugt nogle point på upgrade. Jeg troede det var den bedste måde for mig at få brugt de avios på. Booker sjælden til privstrejser, jeg rejser mere end nok på jobbet. Så når det er så svært st bruge avios på upgrade, så bliver det svært at få brugt dem.
 
Toppen