UnitedPlus Premier ger 12 mån gratis Regus Businessworld Preferred

Diskussion i 'Star Alliance' startad av David, 29 Mars 2014.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För en tid sedan fick jag ett UnitedPlus Premier Silver då jag är Marriott Platinum. Nu kom ett mail från UnitedPlus med erbjudande om gratis 12 mån Regus Businessworld Preferred. 15 fri besök ingår bl.a.

Misstänker att jag inte direkt kommer använda det speciellt mycket men man vet aldrig när man vill ha tillgång till internetuppkoppling när man är utomlands på stan nånstans.

Några top tips på tjänster som ni använt er av?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror FB gör samma sak för gold/plat. Jag skaffade Regus genom dem och hade det i 12 månader. Lyckades aldrig ta mig till något av deras kontor. Jag hade tänkt använda ett, men det hade stängt veckan före. Vid ett annat tillfälle såg jag en skylt, men hittade inte ingången. :(

3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då har jag iaf ett tydligt mål, att iaf lokalisera en ingång igenom vilken man kan nå en bebott kontor. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!