United uppgraderar maten i sina United Club-lounger

Diskussion i 'Star Alliance' startad av BusinessClass, 11 Mars 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

United Airlines United Club - Greek Yoghurt

United Airlines har i veckan lanserat ett helt nytt måltidskoncept i sina United Clubs-lounger. Fokus ligger på färska råvaror, variation och kvalitet. Det nya konceptet kommer successivt ersätta tidigare matutbud och först ut blir United Club på Chicago O'Hare. Efter Chicago kommer det nya matprogrammet introduceras på de större flygplatserna i USA och kommer i slutet av sommaren 2015 erbjudas i…

View the full post

2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var på tiden, svettig ost i vaccum pack och torra kex blir trist i längden.
    Känns som att USA baserade bolag äntligen börjar få upp styrfarten och införa lite förbättringar, inte bara Enhansments.

3. Jonas H

Jonas H Medlem

Det låter ju bra det, men i slutänden kommer det nog visa sig innebära att morötterna och osten inte längre kommer att vara färdigförpackade...

simon_says91 och Agö gillar detta.
  4. eramag

eramag Medlem

Får en "Authentication required"-prompt när bilderna laddas i det hela inlägget.

5. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dock intressant att de inte alls har samma nivå på loungerna i US som de t.ex. har på T2 på Heathrow.

6. Claes L

Claes L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet man när det är klart på ORD? Vi är där 27 Mars och 7 April

7. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Också intresserad när detta införs, har en lång ORD-connection Lufthansa F- UA F den 25:e april.

8. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De skulle gärna få använda London-loungen som mall. Riktigt trevlig faktiskt! Vore ju bra om de blir bättre då jag som statuslös ofta är hänvisad till Uniteds lounger då de oftast har tillträde med PriorityPass.

9. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker att United har gjort ett jättebra jobb iaf i terminal 2 i Chicago. Den här är min frukost. Precis vad jag behövde efter mitt flyg med SAS var nio timmar försenad igår och jag fick övernatta i Chicago. Bra jobbat United!

Bifogade filer:

10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läge för EU claim för 600eur inersättning? Varför var ni sena? Ser fram emot ord lounge ser fint ut!

ARNBER gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!