Senaste nytt

United, Swiss, Lufthansa m.fl endagskampanj 14 november, Business Class från Stockholm

NyfikenGrau

Medlem
Wooah! är det enda jag kan säga *nybörjare med tappad haka* :)

Nej jag har inte ExpertFlyer - men blir ändå impad av hur coolt det låter att ringa upp bolaget och be dem fixa lite billiga biljetter igen ;)

Nejdå, ingen fara, det finns andra bolag i Star även om Swiss P var den jag tyckte hade givit mest valuta för pengarna av de som samtidigt fixar ett A3G på en enda resa. Däremot är jag inte jättesugen på att tillbringa en marshelg på amerikanska ostkusten "bara för att". Tokyo hade varit ok för att jag har en nära vän där.
 

Senator

Moderator
Wooah! är det enda jag kan säga *nybörjare med tappad haka* :)

Nej jag har inte ExpertFlyer - men blir ändå impad av hur coolt det låter att ringa upp bolaget och be dem fixa lite billiga biljetter igen ;)

Nejdå, ingen fara, det finns andra bolag i Star även om Swiss P var den jag tyckte hade givit mest valuta för pengarna av de som samtidigt fixar ett A3G på en enda resa. Däremot är jag inte jättesugen på att tillbringa en marshelg på amerikanska ostkusten "bara för att". Tokyo hade varit ok för att jag har en nära vän där.

Jag kan rekommendera United och deras B757-200ER från TXL till EWR. Super service
 

Napapijri

Medlem
Riktigt tråkigt att denna bara gäller en dag, med lite likviditetsproblem... och en resa till NYC över jul som jag borde boka snart är detta inte helt optimalt.
 

Easthlm

Ny medlem
Hej!

Tack för tips om rean! Jag la in en bokning igår (23:00...) som jag valde att betala senare. Hann inte göra så mycket research och inser nu att planen på min rutt kanske inte är de mest uppdaterade = jag borde valt Swiss?

Några tankar runt om jag borde köra mina bokade biljetter eller borde jag avboka (~270kr penalty) och köra economy istället? Lite info: har aldrig testat intercont. business tidigare (bara inom Europa). Tacksam för all typ av input! :confused:

LH 2415
operated by:
LUFTHANSA 07 January STOCKHOLM SE ARLANDA

TERMINAL 5 MUNICH DE MUNICH INTERNATIONAL

TERMINAL 2 12:10 h 14:25 h Business Class (P)
confirmed
seat: 02A *


LH 412
operated by:
LUFTHANSA 07 January MUNICH DE MUNICH INTERNATIONA

TERMINAL 2 NEW YORK NJ NEWARK LIBERTY INTL

TERMINAL B 15:25 h 18:35 h Business Class (P)
confirmed
seat: 03A *


LH 403
operated by:
LUFTHANSA 28 January
-
29 January NEW YORK NJ NEWARK LIBERTY INTL

TERMINAL B FRANKFURT DE FRANKFURT INTL

TERMINAL 1 18:10 h 07:40 h Business Class (P)
confirmed
seat: 01K *


LH 802
operated by:
LUFTHANSA 29 January FRANKFURT DE FRANKFURT INTL

TERMINAL 1 STOCKHOLM SE ARLANDA

TERMINAL 5 10:10 h 12:20 h Business Class (P)
confirmed
seat: 02F *
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, Easthlm!
Vanligtvis kampanjpriser har ett krav "Last issue date".
Bokning och betalning är två separata saker och "ticket issue"(utfärda biljetten) sker efter betalning. Om du inte har betalat före kampanjens slut, kan det hända att du inte kan få biljetten med kampanjpriset.
 

Easthlm

Ny medlem
Välkommen till BusinessClass.se, Easthlm!
Vanligtvis kampanjpriser har ett krav "Last issue date".
Bokning och betalning är två separata saker och "ticket issue"(utfärda biljetten) sker efter betalning. Om du inte har betalat före kampanjens slut, kan det hända att du inte kan få biljetten med kampanjpriset.

Hej och tack för varningen!

Tittade precis efter och priset ligger kvar för min bokning. Har inte helt bestämt mig hur jag gör med detta så ev. synpunkter på LH:s produkt är välkommen och även mervärdet jämfört med min ursprungliga plan att resa economy... Självklart sjukt sugen på att testa! :)
 

Easthlm

Ny medlem
Priset låg fast så det blir NYC med Lufthansa ToR, ska bli kul att prova och tack till forumet för tips om rean! Flyger via MUC ut och via FRA hem för variationen :)
 
Toppen