United/Lufthansa/Swiss, Italien - New York/Chicago/Washington, Businessclass från 940 Euro

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Budgetresenär, 25 September 2016.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra fynd! Som av en fantastisk slump har dessa bolag kommit fram till att det borde vara exakt samma grundpris (4839SEK) på sträckan Rom-Chicago som oneworld har kommit fram till ;)

Dock bättre förköpskrav hos Star jämfört med oneworld (7 dagar i stället för 14).

Det känns som Star och oneworld försöker konkurrera ut SkyTeam på sina hemmabaser. Skall bli intressant att se om det dyker upp erbjudanden från exempelvis Amsterdam och Paris också. Eller om SkyTeam kontrar med bra priser från Tyskland respektive London.

Jakob Österberg och jumbooze gillar detta.
  3. Jag tror att jag har en möjlighet att kombinera detta med en redan boka Italien - resa.
    Synd att jag denna höst dränerat varenda poängkonto.

Ska kolla om jag inte har en slatt på Miles&Bonus som räcker till en uppgradering till First på en sträcka iaf.

jerixon och Agö gillar detta.
  4. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips. AC har inte tagit ned (eller rättare sagt höjt priset) på sin fare ännu!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!