Senator
Moderator
Eftersom United har stängt bokning för Global First i juni, så har jag väntat på att United skall också droppa bokningsklasser F och A från deras inventory inrikes.
När jag nu har tittat på ORD-FLL, ORD-MIA, EWR-MIA i mellandagarna så verkar det som att United under helgen har harmoniserat detta. American gjorde samma sak för snart två år sedan.
United Polaris/United Business (regional)/United First (inrikes) kommer ha följande klasser:
J, C, D, Z, och P. Detta är den exakta ordning alla North Atlantic Joint Venture bolag använder för Business Class.
Har detta några praktiska konsekvenser? Beror på program: Miles & More har A-klass inom USA varit en guldgruva med 300% intjäning. Jag antar vi ser en ändring för EuroBonus också, och det kan inte bli sämre än idag
Jag skulle kolla ni som har revenue bokning i business med United från W19 nästa söndag om det har ändrat sig.
När jag nu har tittat på ORD-FLL, ORD-MIA, EWR-MIA i mellandagarna så verkar det som att United under helgen har harmoniserat detta. American gjorde samma sak för snart två år sedan.
United Polaris/United Business (regional)/United First (inrikes) kommer ha följande klasser:
J, C, D, Z, och P. Detta är den exakta ordning alla North Atlantic Joint Venture bolag använder för Business Class.
Har detta några praktiska konsekvenser? Beror på program: Miles & More har A-klass inom USA varit en guldgruva med 300% intjäning. Jag antar vi ser en ändring för EuroBonus också, och det kan inte bli sämre än idag
Jag skulle kolla ni som har revenue bokning i business med United från W19 nästa söndag om det har ändrat sig.