Senaste nytt

United gör Stockholm och Oslo til sesongrute

Nemo

Medlem
Du vil bli ombooket; så er det jo å håpe på SAS new cabin, Lufthansa, Swiss, Austrian :)

Varför det? Har du provat Uniteds BusinessFirst? Jag tror inte du har gjort det.
OT: Språkligt missförstånd? Norska vil översätts med svenska kommer att. Således: När United lägger ned linjen utanför sommarsäsongen så kommer du att bli ombokad till något annat bolag, även om du inte vill åka med ett annat bolag.
 

mha321

Medlem
Bättre att informera innan kanske - annars blir de väl nedringda när de väl gör det. Det blir de nu också, men nu kan de hänvisa till publik information att de faktiskt tagit bort dem. Eller något sådant.
 

Claes L

Medlem
Bättre att informera innan kanske - annars blir de väl nedringda när de väl gör det. Det blir de nu också, men nu kan de hänvisa till publik information att de faktiskt tagit bort dem. Eller något sådant.
Sant, men att man fortfarande kan göra nya bokningar....
 

sembl

Medlem
@Claes L Du får börja samla Norwegian points med direktkärran från ARN-FLL och köra en domestic på det istället. Måste vara snabbaste vägen till Savannah.

Dock tråkigt att den försvinner. Mindre optioner att ta sig till USA är aldrig bra
 

Senator

Moderator
Eftersom alla intäkter och utgifter mellan Europa och Nordamerika fördelas via den s.k. Joint Venture som består av Lufthansa, Swiss, Austrian, Brussels, United och Air Canada kommer nog "alla" bokas om till en rutt med dessa bolag på något sätt.

Lite synd då jag personligen gillar United BusinessFirst ombord B757-200ER och har aktivt valt denna och inte SAS, men också Lufthansa.
 

AABack2ARN

Medlem
Samtliga flygningar ARN-EWR-ARN som jag kollat på har 0 i alla klasser utom Y, B, M och E som har tillgänglighet 9... Så något är på gång i bokningssystemen!
 
Toppen