United gör Stockholm och Oslo til sesongrute

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Aurora, 7 Maj 2015.

1. Aurora

Aurora Medlem

Konkurransen ble for hard? For ustabilt med 757? Ikke vet jeg, men United gjør iallefall ARN og OSL til en sesongrute. I følge det som står skrevet rundt er det stopp i trafikken fra og med 6/9 2015 till og med 5/5 2016.

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Synd. Specielt nu hvor der er så store ambitioner for specielt Arlanda.

3. Claes L

Claes L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm... är inbokad på EWR-ARN den 3 jan 2016.... (tittade précis på bokningen och den sager fortrfarande samma sak)

4. Aurora

Aurora Medlem

Du vil bli ombooket; så er det jo å håpe på SAS new cabin, Lufthansa, Swiss, Austrian :)

5. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför det? Har du provat Uniteds BusinessFirst? Jag tror inte du har gjort det.

6. Aurora

Aurora Medlem

Det var ment som at du får håpe på en slik ombooking framfor f.eks Norwegian....

7. Claes L

Claes L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Aurora vart fick du denna info? För man kan fortfarande boka ARN-EWR runt nyår :)

8. Aurora

Aurora Medlem

9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. mha321

mha321 Medlem

Jag skulle ta alla de förslag som @Aurora listade framför Uniteds BusinessFirst på "gamla United".

Däremot är den BusinessFirst de har med "föredetta-co-kabinen" (t.ex. den 757 de kör på ARN) väldigt bra. Skulle då välja UA framför Lufthansa och LX (har inte provat OS). SAS nya är bättre hårdvara IMO, men UA har bättre glass :)

Men om de stänger direktlinjen så är ju risken rätt stor att en ombokning skulle bli på en UA 777 via Frankfurt eller något sådant, och då skulle jag välja alla de andra alternativen före den (om jag nu fick välja).

Vaniljvodka och simon_says91 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!