Senaste nytt

Unik 1. klasses rundvisning i Københavns lufthavn for 20 personer

oermen

Medlem
Tidspunkt: Specifikt tidspunkt aftales med køber og Københavns Lufthavn. Turens varighed er ca. 3 timer. Deltagerantal: Op til 20 gæster.

Hvis der er mindst 10 personer der vil være med så arrangerer jeg gerne. Jeg forestiller mig at omkostningen deles ligeligt mellem alle deltagere.

Hvis vi vinder auktionen kan vi lave en doodle hvor vi vælger dato.
 

Nemo

Medlem
Kopierat från länken

UNIK FIRST CLASS TUR i KØBENHAVNS LUFTHAVN FOR OP TIL 20 PERSONER.
I anledning af Københavns Lufthavns 90 års fødselsdag, kan opleve lufthavnens puls bag kulisserne med en unik første klasses rundvisning.
På First Class turen kommer I blandt andet til at opleve:
• Køretur indenfor lufthavnens område forbi terminalerne i forpladsområdet, cargo, og flere interessante steder samt besøg i en hangar og på lufthavnens brandstation.
• Spændende fortælling om lufthavnens historie og fremtid
• Rundvisning i Shopping Centeret med mulighed for shopping og dining

Tidspunkt: Specifikt tidspunkt aftales med køber og Københavns Lufthavn. Turens varighed er ca. 3 timer. Deltagerantal: Op til 20 gæster.
Oplevelsen er doneret af Københavns Lufthavn i forbindelse med Danmarks Indsamling 2015.
Hele beløbet (hammerslag, gebyr og salærer) går ubeskåret til Danmarks Indsamling 2015. Lauritz.com donerer således både køber- og sælgersalær.
På alle oplevelser (altså ikke-fysiske varer) udleveres der et gavekort/bevis med kontaktoplysninger og information om hvad man skal gøre for evt. at aftale videre forløb med arrangøren af oplevelsen.
Næste bud DKK4.200
Vurdering DKK7.000
Startbud:
Den angivne pris tillægges hammerslagsgebyr og 20% i salær.

Auktionen afsluttes: 01-02-2015 09:10:00

Showroom:DK, Herlev, Dynamovej
Transportpriser
Transport til København fra DKK 125,00 med Post Danmark
Leverans till valfri Lauritz.com filial i Sverige (ej Stockholm!) eller till Transportbyrån lager i Stockholm, Göteborg och Falkenberg. fra DKK 142,02 med Transportbyrån (avhämtning från lager)
Se transportmuligheder/Ændre leveringsadresse

 

oermen

Medlem
Jeg bød ikke, det blev for dyrt.

Men det kunne være meget sjovt at få arrangeret rundvisning derude. Jeg har tidligere været på en privat tur fordi jeg studerede sammen med to fra SGS.
 
Toppen