Undvik O'Learys Malmö Airport

Diskussion i 'Restauranger' startad av Agö, 24 Januari 2016.

1. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte olearys genomgående sunkhak?!

2. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo verkligen. Ätit min sämsta burgare någonsin på O'learys. Två gånger och båda gånger lika dåliga. Går aldrig tillbaka, möjligen för öl om någon kompis vill gå dit.

zippan och MrDollar gillar detta.
  3. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har jag verkligen inget alternativ väljer jag alltid donken eller BK istället. Skrämmande dåliga burgare numera efter leverantörsbytet, iaf i STHLM regionen.

Går ju alltid att gå iväg, ta en bättre burgare än typ Eldorados restparti djupfryst, och sedan fortsätta se matchen med dryck till.

Abbs gillar detta.
  4. beatonthebrat

beatonthebrat Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Av senare erfarenheter så undviker jag MMX som flygplats just pga bla av det kassa utbudet av vettig mat. Som svensk så tar det lite emot att flyga till CPH när man ska till Malmö. Tidsmässigt så är det väl same same, CPH kanske till och med går snabbare?

5. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    O’learlys Sky City Arlanda är också riktigt bedrövlig. Klarade inte avsluta maten när jag åt där senast. Var nära oätligt och jag är verkligen inte kräsen.

Gus, M.K och Remington Steele gillar detta.
  6. igelkotten

igelkotten Medlem

Skulle 10 av 10 gånger hellre vara utan mat hela dagen än att äta där; eller ens ta en öl där för jag tycker det är så tragiskt att se mina medmänniskor bli rånade på sina pengar för vedervärdig mat.

Gus, M.K och Remington Steele gillar detta.
  7. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ytterligare en fundering är hur det är möjligt för denna kedja att fortsätta och t o m expandera. Vi har en hamburgertrend som medfört att Stockholm och även andra svenska städer fått så otroligt hög standard jämfört med tidigare. Verkligen roligt!

Denna kedja följer helt trenden vad gäller prissättningen hos finburgarhaken men sänker kvaliteten grovt. Borde det inte få konsekvenser?

Gus gillar detta.
  8. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det tror jag inte tyvärr. De flesta har låg standard vad gäller vad som är gott, är nog inte representativt vad vi på denna sida tycker. "Johnny med linne" och kroppen full med tatueringar är nog mer än nöjd. OBS! Jag ser inte ner på denne Johnny eller är snobbig, tror ärligt det är därför det går bra för dem. Den stora massan har låga krav. Åker charter och köper all inclusive. Lämnar aldrig hotellet eller poolområdet. Behöver absolut inte vara någon stjärnkrog. Äter då och då på Mcdonalds och Max, helt ok. OL=tvi vale. Beställde hem pizza fr. onlinepizza för ett tag sedan. Hade fått skyhöga recensioner. "Godaste pizzan jag ätit" från flera. Den var ingen höjdare...

Last edited: 12 Februari 2019
  9. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Remington Steele Du har nog tyvärr helt rätt. De har sålt in det som ett finare BK/donken med alkohol och någon iögonfallande inredning/lekprodukt samt bra skärmar. Tragiskt men skönt att det är frivilligt att besöka så vi slipper både maten och vissa av klientelet. :)

Johans00 och Remington Steele gillar detta.
  10. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De lever på gamla meriter samt att det är ett okay ställe för pub/barhäng.

Men restaurangdöden tar för eller senare ut sin rätt.

På flygplatserna är ju konkurrensen inte stenhård i hamburgare/öl segmentet. Men ute på stan... där är det för mig ett under att de överlever.

mackan33 och Sir Lemon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!