Senaste nytt

Undersökning: Gör du en walk of shame i de lägre klasserna?

Gör du en walk of shame i de lägre klasserna när du är ute och flyger?


  • Total voters
    114
S

SPG1

Guest
Så länge som patrasket i economy får göra en walk of fame så är det helt ok för mig. Tyvärr brukar dock cc stoppa oss och det stör mig.
 

Trox

Medlem
Så länge som patrasket i economy får göra en walk of fame så är det helt ok för mig. Tyvärr brukar dock cc stoppa oss och det stör mig.

Är man "patrask" om man flyger i eco? Finns ju en hel del folk som förtjänar det epitetet, om man nu ska använda det, i de högre klasserna.
 
  • Gilla
Reactions: FCT
S

SPG1

Guest
Enligt det finare folket fram så - JA. Vi är även monkeys och svenne bananer.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Pho

Medlem
Hur är det respektlöst och patetiskt att sträcka på benen? Så länge du inte går runt och skakar liv i folk och berättar att du sitter i C/F så är det väl inte värre än att någon annan i kabinen strosar runt?

Tycker nog att likaväl som economy passagerarna inte skall få sträcka på benen i business eller first kabinerna, så skall inte business passageraren sträcka på benen i economy kabinen.
Även när jag åker economy så kan jag ha betalat mycket för biljetten och vill inte ha en massa personer från andra kabiner som använder gången bredvid min som sin promenadväg!
 

flybob

Medlem
Tycker nog att likaväl som economy passagerarna inte skall få sträcka på benen i business eller first kabinerna, så skall inte business passageraren sträcka på benen i economy kabinen.
Även när jag åker economy så kan jag ha betalat mycket för biljetten och vill inte ha en massa personer från andra kabiner som använder gången bredvid min som sin promenadväg!

Så det är ok att störa om du köpt discounted economy men inte full flex? :D
Personligen så störs jag inte nämnvärt om någon går förbi.
 

flying

Medlem
Utan att låta fräck, men jag tycker att det är både respektlöst och patetiskt. Nog för att det är jobbigt att flyga Economy, så blir man nog inte gladare för att någon halvfull pajas i pyjamas ska komma och se ner på ens lidande. Jag antar att det är samma människor som sätter sig i den bakre kabinen för att skylta att man minsann flyger Business. Har man ett bekräftelsebehov att stilla, så visst.

Hela poängen med att flyga Business Class är ju för avskildheten, så personligen sätter jag mig alltid i den främre kabinen för att slippa bli sedd. Rör mig sällan till andra kabiner, om inte det är ett absolut måste.

Snyft snyft
 
Toppen