Senaste nytt

Udsolgt af spise & drikke i Plus

fredrikk

Ny medlem
Hej. For 14 dage siden var jeg så heldig at blive opgraderet til Plus, sidder normalt i Go. Turen går mellem CPH og OSL med SAS et par gange om måneden. Skønt, tænkte jeg, jeg var sulten (klokken var omkring 18) og spurgte efter noget som var lunt. "Nej, desværre, alle lune ting er udsolgt (lidt mystisk, jeg sad på 5D og ikke 15D) men vi har måske en sandwich" svarede stewardessen. Og så fremviste hun den mest kedelige tørre chorizo-ting jeg har set i lang tid. "Nej tak" sa jeg "men kan jeg så spørge om en kold øl?" og fik svaret "de er lige blevet lastede, så de er varme". Det endte med at jeg fik en flaske (kold) Ramløsa. OK, jeg havde ikke "ret" til noget som helst, men har andre oplevet det samme? Så er der jo ikke noget ekstra i Plus, foruden placeringen, du vinder et par minutter.
 

Agö

Medlem
Hej fredrikk. Var detta på CPH-OSL och för 14 dagar sedan? Intra-Skandinavien serveras sedan ett tag tillbaka ingen mat öht (varken varm eller kall), endast snacks, så det förvånar mig att du fått något med chorizo på de sträckan. Poängen med att åka Plus inom Skandinavien är primärt flexibilitet och möjlighet till att avboka med återbetalning. Om detta finns det många trådar på bc.se.
 

fcx

Medlem
Ibland har de lite last kvar ombord om flygplanet kommit in från en europaresa. Vet var man bubblet brukar ligga i vagnen kan man ta en snabbtitt där och sedan snällt be om en flaska :)

Om man blir utan servering i Plus kan man klaga till SAS. Jag har fått allt mellan 5000 poäng till 100 € i kompensation...
 

fredrikk

Ny medlem
Hej. Det var på OSL-CPH for ca 14 dage siden. Som jeg husker det blev der også sagt "noget at spise og drikke for vores rejsende i Plus" og som jeg læste menukortet troede jeg at jeg kunne. Men så er jeg klogere - tak for info!
 
Toppen