UberXL med plats för upp till åtta

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 22 Oktober 2014.

1. Uber erbjuder nu Mercedes Viano och Ford Galaxy minibussar under namnet uberXL i London och Manchester. Beställning görs som vanligt via Uber appen. För dig som reser med familj kan detta vara ett kostnadseffektivt sätt att få med alla väskor och familjemedlemmar i en bil istället för två. Läs mer: XLUK på Uber.com

Se hela inlägget

simon_says91 gillar detta.
  2. Personligen skulle jag bli besviken om jag fick en Ford Galaxy när jag beställt en "Black Car" men tjänsten finns än så länge inte i Sverige så jag är inte jätteorolig.

3. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag körde Uber VAN i Milano i helgen. Också minibussar. Väldigt smidigt när vi skulle ut till flygplatsen med en massa bagage. Men det är ju ett annat val än Black, så det borde knappast föreligga någon risk att man får fel bilval

simon_says91 gillar detta.
  4. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I NYC kör de "riktiga" XL med bla. Escalade och Tahoe. Om vi fick hit dessa skulle jag bli Uber Top Rider!

sembl och FlyingFire gillar detta.
  5. Morgan

Morgan Medlem

Ifjol erbjöd de Viano ett tag i Stockholm, främst helgnätter. Var uppenbarligen ingen hit här.

Se tex här (inaktuellt erbjudande!)
    Uber goes Halloween | Uber Blog

6. tarzan

tarzan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    UberXL = En större version av UberX, den lite billigare modellen av Uber, därmed inte lyxmodeller.

Black Car Van = Dessa finns i t.ex, NY, är då är det bilar som ex. Tahoe, stora lyxmodeller.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!