Senaste nytt

UberEATS

Gus

Medlem
Vi testade UberEATS från Due Fratelli på Birger Jarlsgatan ikväll. Otroligt nöjda med vår burgare med sötpotatispommes och scampi-pastan. Smidigt att kunna följa budets framfart så man vet när man ska göra sig redo att öppna dörren. Tack @ahh för rabattkoden på 50%, måltiden blev väldigt prisvärd!

DSC_2187.JPG
 

Gus

Medlem
Jag har lagt in både 50%-kupongen samt blivit värvad av en kompis så att jag fått 100 kr i kredit (Jag kan se att båda finns registrerade i min profil under "erbjudanden"). Nu vill jag göra en beställning på ca 500 kr och när jag kommer till betalningen så dras bara krediten på 100 kr av. Jag vill ju hellre ha 50% rabatt än 100 kr rabatt. Jag har mailat UberEATS om detta men inget svar. Någon som vet om jag kan ta bort min kredit på 100 kr så att 50%-kupongen triggas?
 

igelkotten

Medlem
Jag har lagt in både 50%-kupongen samt blivit värvad av en kompis så att jag fått 100 kr i kredit (Jag kan se att båda finns registrerade i min profil under "erbjudanden"). Nu vill jag göra en beställning på ca 500 kr och när jag kommer till betalningen så dras bara krediten på 100 kr av. Jag vill ju hellre ha 50% rabatt än 100 kr rabatt. Jag har mailat UberEATS om detta men inget svar. Någon som vet om jag kan ta bort min kredit på 100 kr så att 50%-kupongen triggas?

Jag tror att du inte kan göra något, mer än att dela upp din beställning så att 100 kr dras av ett mindre belopp, och du sen nyttjar 50% på resten. Samma problem finns i vanliga Uber-appen, där den inte låter dig välja vilken kupong som kommer dras. Den går efter först in-först ut.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen