Senaste nytt

Uber "top rider event"

Fick just veta att jag är "Top Rider" på Uber. Har under våren testat Uber vs Taxi Stockholm för att skriva ett rejält test, råkade visst åka för mycket :)

Någon annan som blivit inbjuden på Top Rider event?

Top-Rider-Event.jpg
 

karho

Medlem
Har väl åkt ca 10 gånger, inte fått inbjudan.

..och hur gick/går det med det rejäla testet Martin? Vore väldigt intressant att se (även om jag har min uppfattning relativt klar).
 
Har väl åkt ca 10 gånger, inte fått inbjudan.

..och hur gick/går det med det rejäla testet Martin? Vore väldigt intressant att se (även om jag har min uppfattning relativt klar).

Jag måste testa Taxi Stockholms nya VIP tjänst också. Jag har enormt mycket tankar nedskrivna kring Uber och Taxi Stockholm (har åkt båda massor i år).

Taxi Stockholm har några klara fördelar: möjlighet att förboka, tillgänglighet, möjlighet till barnstol etc. Om du åkt mycket Uber så känner du till upplevelsen (som kan variera dock). Dagisfröknarna på dotterns dagis reagerar inte längre när man kommer med S-klass :)
 

karho

Medlem
Jag måste testa Taxi Stockholms nya VIP tjänst också. Jag har enormt mycket tankar nedskrivna kring Uber och Taxi Stockholm (har åkt båda massor i år).

Taxi Stockholm har några klara fördelar: möjlighet att förboka, tillgänglighet, möjlighet till barnstol etc. Om du åkt mycket Uber så känner du till upplevelsen (som kan variera dock). Dagisfröknarna på dotterns dagis reagerar inte längre när man kommer med S-klass :)

Instämmer att det finns klara fördelar med båda. Tycker att Uber hittar betydligt bättre än Taxi Stockholm också, och framför allt hanterar det bättre när de inte hittar - med en diskret fråga istället för något i stil med "-Jag hittar inte, kan du guida mig hela vägen dit?".

Gällande dagis så kanske fröknarna inte ser skillnad på stor merca eller stor merca? :)
 
Toppen