Uber "top rider event"

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av Martin Björnström, 8 Augusti 2014.

1. Fick just veta att jag är "Top Rider" på Uber. Har under våren testat Uber vs Taxi Stockholm för att skriva ett rejält test, råkade visst åka för mycket :)

Någon annan som blivit inbjuden på Top Rider event?

Top-Rider-Event.jpg

Thomas Björklund och jumbooze gillar detta.
  2. Fick du via mail eller appen? Hur mycket har du åkt egentligen?

3. Mail!

Ungefär 80 gånger på sex månader verkar det som.

jumbooze gillar detta.
  4. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ses där Martin ;)

Martin Björnström gillar detta.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Alle os Low Ridere ser naturligvis fremimod at høre mere om hvad der skete! Spørg gerne om de har København på tapetet.. :)

6. Testa googla "Low rider" :D

Christian R, RonnieK och NotRyan gillar detta.
  7. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Att åka något annat än Uber med tanke på taxi priserna i Stockholm är vansinne i min mening. Hellre en svart Prius med trevlig chafför till 30-40% lägre pris eller en bättre MB/BMW till samma pris.

agehall och Martin Björnström gillar detta.
  8. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har väl åkt ca 10 gånger, inte fått inbjudan.

..och hur gick/går det med det rejäla testet Martin? Vore väldigt intressant att se (även om jag har min uppfattning relativt klar).

9. Jag måste testa Taxi Stockholms nya VIP tjänst också. Jag har enormt mycket tankar nedskrivna kring Uber och Taxi Stockholm (har åkt båda massor i år).

Taxi Stockholm har några klara fördelar: möjlighet att förboka, tillgänglighet, möjlighet till barnstol etc. Om du åkt mycket Uber så känner du till upplevelsen (som kan variera dock). Dagisfröknarna på dotterns dagis reagerar inte längre när man kommer med S-klass :)

10. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer att det finns klara fördelar med båda. Tycker att Uber hittar betydligt bättre än Taxi Stockholm också, och framför allt hanterar det bättre när de inte hittar - med en diskret fråga istället för något i stil med "-Jag hittar inte, kan du guida mig hela vägen dit?".

Gällande dagis så kanske fröknarna inte ser skillnad på stor merca eller stor merca? :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!