Uber lanserar taxibåt i Stockholm - Uberbåt

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av Morgan, 13 Juni 2014.

1. Morgan

Morgan Medlem

Uber har nu lanserat taxibåtar i Stockholm. Priset är 30/kr per minut, men fastpris gäller från Stockholm ut i skärgården, t.ex. kostar Nybroviken-Sandhamn 3990 kr. 12 personer får plats på taxibåtarna.

Uber Blog ? Vi Presenterar: UberBÅT

1 person likes this.
  2. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ska ta mig i kragen och skaffa den där Uber appen, och ett konto, vilken dag som helst nu. Blev om än mer intressant nu när de även kör taxi på sjön.

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gör det du blir inte besviken! Använder du dessutom min kod E39Q7 så får du 100:- rabatt på första resan ;)

4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar! Will do, eventually .. :)

5. jonten

jonten Medlem

Använder du koden DIF så får du 200:- istället och boostar inte en enskild person med kickback..

6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hade varit roligare om de lanserat tjänsten under namnet UBåt ;)

(Sorry! Kunde inte låta bli!)

2 personer gillar detta.
  7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bättre deal genom att sponsra DIF, men vad är det för fel att "boosta en enskild person.."? Så hemskt är det väl ändå inte?

8. jonten

jonten Medlem

På de flesta forum så brukar man inte tillåta referallänkar, många ser det som spam och det ger upphov till oseriösa inlägg. Nu skall jag ärligt säga att inte hårdstuderat reglerna här utan jag går på min fingertoppskänsla. På de forum jag besöker i övrigt så tillåts inte dylika poster. Så därav mitt svar och hänvisningen till DIF.

9. jonten

jonten Medlem

10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste på peka att jag lägger inte en krona på företag som sponsrar DIF, det vill säga att dessa företag bojkottar jag.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!