Senaste nytt

Uber eller Dial 7 Newark till Radisson Martinique Hotel on Broadway

Bridgeman

Medlem
S
Om jag hade släpat med @FruAgehall på tåget till NY Penn Station så hade jag nog fått boka två olika hotellrum, helst på olika hotell efteråt.

Det må vara billigare, men det är väldigt mycket bekvämare att kliva in i en schyst bil och bli körd direkt till hotellet utan att behöva hålla på och släpa på div väskor. Framförallt om man haft en trevlig flight över...
Skulle nog bli det samma här med Fru Bridgeman eller så skulle hon boka egen bil om jag föreslog att vi skulle ta tåg eller yellow cab.
 

Bridgeman

Medlem
Vi är tre i familjen som anländer med SK903 till Newark första veckan i februari.

Uber XL 75 USD
Dial 7 53 USD Towncar
Vanlig Taxi ? Pris ?
Andra förslag ?

Som jag förstår det ingår allt i priset hos Uber vet ej hur det är med Dial 7.

Lutar åt Uber då min kompis tycker det funkar fin fint och värd de extra 22 dollar

Någon av annan mening ?

Tipps mottages även på vad en 10åring kan tycka är kul i NY. ( NHL Bokat :) )

Någon som testat 3 timmars båtturen runt Manhattan ?

Ha en toppen dag !
Jag åker den 18 feb med barnbarnet han är 8 år blir Rangers - Vancouver den 19 feb. Förhoppningsvis träff med tvillingarna Sedin om allt går som planerat. Vi planerar att besöka American Museum of Natural History. Sedan beror det lite på intressen.

Här tips på transport. Har ännu inte själv provat bolaget men har bokat ToR. Transport JFK-Manhattan 52 $ med rabattkod. Manhattan-JFK 68$ Towncar, Mercedes E, BMW 5 eller liknande.

Blacklane. Your professional driver - Blacklane bjuder på rabatt kod på 5$ finns säkert fler och bättre på nätet. Voucher code*:
BLACKAPP2015
 
Toppen