Tydlighet ska få SAS webb att lyfta

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av flierman, 23 Januari 2012.

1. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Mest av allt skulle jag vilja att SAS-sidan börjar fungera väl utan felmeddelanden allt för ofta.

Det här påminner om den här länken där en webbdesigner förklarar hur svårt det kan vara att ändra på ett flygbolags hemsida:

Dear American Airlines + Dustin Curtis

3. 2 personer gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas verkligen att SAS inte köper design från de som tagit fram de där fiktiva förslagen. Det ser ju hur klumpigt ut som helst. Gör det enkelt och funktionellt. Tänk på oss som ofta sitter med kass internetuppkoppling och försöker boka biljetter. Om det inte funkar bra på hastigheter motsvarande GPRS, så är det dåligt++.

5. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst hemsidan är kass......men med alla android/iPhone/iPad........var är apparna som gör man enkelt kan checka in, kolla tidtabell etc?? Suck!

6. Om jag har förstått rätt, Android/iPhone apps hämtar information från befintlig webbsida sedan omformaterar den och visar på mobilen/padan.
    Det betyder att om man har en dålig webbsida, fungerar inte apparna heller...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!