TV4 Nyhetsmorgon besöker tullen på Arlanda

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Jacob, 26 Januari 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

2. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag som tycker reportern i inslaget är väääldigt "uppskruvad"? Jag tycker nästan att hans agerande är märkligt i det här inslaget.

3 personer gillar detta.
  3. micke

micke Medlem

Ja det känns lite som att det är en "One man show".

4. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Programledare blir väl inte så ofta bra reportrar. "Gör så här" istället för "hur gör ni här?"

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lelle är inte speciellt bra på att göra reportage. Det känns som att en treåring skulle göra det bättre i många fall.

6. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte för inte Partaj hade stående inslag om flygande reportern Lelle

7. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Roligt att han bara säger knark hela tiden men att de ligger knogjärn o lite annat där :) Undrar hur många gånger mina gultejpade paket från Ebay med poststämpel från Hongkong, taiwan och malaysia har blivit kollad där :p

8. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men hallå.. Lelle! Du babblar ju på så man kan tro du svalt en hel fläktfabrik eller så dom andra grabbarna i rummet får syrebrist.
    Det vore ju härligt om Lelle hade låtit dom som vet något prata - eller hunden.

9. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Riktigt pinsamt. Om det är så bråttom i direktsändning är det väl bättre att stryka vissa delar eller be om mer tid. Nu blev allt kass och ingen av de som kan något fick förklara sitt arbete.

10. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Han kör ju över personalen, "gör det här", "lyft upp hunden här" oförskämt och gjorde mig knappt intresserad av vad som visades, mest häpen över hans attityd.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!