Två stycken Flying Blue-konton - ett är riktigt!

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av flygtoken, 8 April 2013.

  1. flygtoken

    flygtoken Medlem

    Någon som kan hjälpa mej.
    Råka skriva fel efternamn på mitt konto så jag gjorde ett nytt! För ett tag sen reste jag och fick milesen på det riktiga kontot. Frågan är vad jag ska göra med det andra. Försökt kontakta flying blue utan respons! Har ringt men dom säger att jag ska skicka email. Fast de svarar ej. Jag vill självklart ta bort det gamla kontot (med fel namn)! Tack för all hjälp jag kan få.

    PS. MITT FÖRSTA INLÄGG!!!!!!!!!
     
  2. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen flygtoken
     
    1 person likes this.
  3. Alx

    Alx Medlem

    Ort:
    Malta & NYC
    Land:
    Sverige Sverige
    Om de inte svarar på din begäran. Varför inte bara ignorera det? Ett inaktivt konto stängs till sist ner ändå.
     
    1 person likes this.
  4. flygtoken

    flygtoken Medlem

    Ända, vill få bort kontot! De kanske inte är så bra i framtida fall. PS nån som vet om buisnessclass.se kostar nånting! Det stod att det var gratis. Tack för snabb respons!
     
  5. VonMögen

    VonMögen Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen! BC.se är gratis. Enjoy!
     
    1 person likes this.
  6. flygtoken

    flygtoken Medlem

    Tack för svaret!
     
  7. flygtoken

    flygtoken Medlem

    Jag mena det han menade på businessclass.se. Jag vill fortsätta in ha svar (om nån missförstod mej med tidigare inlägg)!
     
  8. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    om de inte svarar på dina mail och det konto du vill använda fungerar som det ska är det väl bara byta till en ogiltig e-post på det o-önskade kontot och glömma det. Tids nog så stängs det och försvinner för gott.
     
    2 personer gillar detta.
  9. Air France/KLM

    Air France/KLM Företagsrepresentant

    Ort:
    Älvsjö
    ...eller så skickar du dina båda konton till mig på karin.forss@klm.com så ska vi reda ut det hela och säkerställa att du verkligen heter det du heter - hur det nu kunde bli ett missförstånd? :)
     
    3 personer gillar detta.
  10. flygtoken

    flygtoken Medlem

    Tack så mycket Karin för din hjälp! Vill bara påpeka till alla att Karin löst mitt problem (håller på) och tacka dig och önska dig en fortsatt trevlig dag!

    PS. Tråden får vara kvar eftersom jag inte hittar hur man stänger ner den!

    PSx2. Vill tacka alla medlemmar som hjälpt mej och önskat mig välkommen! Tack :)!
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×