Senaste nytt

Två flyg i SAS Plus som båda har take-off före 09:00?

jsn

Medlem
Vissa dagar hinner det bli riktigt många frukostar... Lounge - första flyg - lounge - andra flyg - ...
De gånger jag frågat ombord så har de lyckats trolla fram något annat, men räkna som sagt inte med att du får det.
 

lilly k

Medlem
Har en flygning i Plus till Malaga i sommar som går 05.55. Så när man blir sugen på lite annat, låt oss säga runt 9- tiden, finns det ingen chans på chips då mån tro??
 

jth

Medlem
Har en flygning i Plus till Malaga i sommar som går 05.55. Så när man blir sugen på lite annat, låt oss säga runt 9- tiden, finns det ingen chans på chips då mån tro??

De gånger jag har velat haft chipsfrukost i Plus så har det inte varit några problem iallafall.
 

olo

Medlem
och nästkommande segment kommer avgå 08:45 vilket så vitt jag förstår innebär (troligen?) exakt samma frukost åter en gång
Om du utgår från Göteborg med mellanlandning i Köpenhamn (vilket ät det normala till Paris) är det inte sant, då frukostarna kommer vara olika. På första benet ligger frukosten i en påse och innehåller fralla och juice. På andra benet får du en vanlig frukostlåda.
 
Toppen