Senaste nytt

Turkish Airlines Valentine's kampanj 2014

famhanssons

Medlem
Jag fick denna i mailen för en stund sedan. Ska man ut och åka 2 personer så bör väl det bli ganska billigt.....

Valentine’s gift from Miles&Smiles! Pay only 1 Euro for the person you’re with for all flights departing from İstanbul between February 9th and 15th.
Campaign Conditions:

•Travel period: February 9- 15 (inclusive), 2014
•Ticketing period: December 15 2013 - February 15 2014
•The promotion is only available for tickets purchased via our call center or sales offices.
•This promotion is only available to Miles&Smiles members. However, the second passenger in the PNR (passenger name record) is not required to be a Miles&Smiles member.
•One of the passengers must purchase a full price ticket, the Valentine's Day special price, while the other pays only €1.
•For flights out of Ankara and Izmir; 50 EUR/RT add-on will be applied for each ticket.
•This promotion is only valid for RT (round trip) and OJ (open-jaw) tickets.
•Passengers are obliged to travel together for all destination.
•Mileage accrual is not possible for promotional 1 Euro ticket, but the other full fare promotional ticket is eligible for mileage accrual.
•Tickets must be issued within 24 hours of a reservation being made.
•The ticketing procedure should be completed at least 7 days before flying.
•Dates and routes of the tickets cannot be changed. Tickets are non-upgradeable and non-refundable.
•This promotion is not applicable on codeshare flights.
•Maximum stay: 8 days.
•Minimum stay: No restriction.
•This promotion will be valid for the predetermined routes, conditions, specific prices and quotas.
•Miles&Smiles membership card number should be presented at the time of purchase.
 

Jacob

Medlem
En tradition Turkish Airlines haft under många år. Brukar vara väldigt fördelaktiga priser, dock inte säkert att biljetterna ger särskilt mycket poäng.
 

johhenrik

Medlem
Är det verkligen så bra? Många ggr är ju fullpris minst det dubbla på de billiga biljetterna. Så visst, en bra utväg kan det ju vara, men jag tycker inte det är jätteattraktivt på de destinationer jag nyttjar TK iaf.
 

PYRZ

Medlem
Enligt reglerna så ska den som betalar "fullpris" , tex 999€ få poäng enligt M&S reglerna, däremot den som åker för 1€ får inga poäng alls.

Är det obligatoriskt att avresan ska ske från IST eller kan man åka från ARN/GOT?
Ja, resan måste påbörjas från IST (sanning med modifikation, kan också påbörjas från andra städer i Turkiet, tillkommer 50-80€ då)
 

PYRZ

Medlem
Har precis reserverat IST-SIN -- HKG-IST enligt denna kampanj via TK's call center. Allt som allt går det på ca 15000 SEK inkl skatter och alla avgifter. Helt OK pris för 2 pers i C till/från Asien.

[Edit] ARN-IST-ARN har jag inte bokat än men det går att komma undan väldigt billigt ser det ut som just nu. ca 1000kr per person. Så hela resan från ARN kommer nog hamna på ca 17k SEK.
 
Last edited:

johhenrik

Medlem
Wow, fick du köpa 2-4-1 i J? För det är väl bara C som de säger det gäller på? Det är ju rätt fantastisk deal isf, varpå jag tar tillbaka min skepsis jag nämt innan. :)
 
Toppen