Senaste nytt

Turkish Airlines Valentine’s kampanj 2013

jurgenb

Medlem
Vilken bokningsklass är det som gäller i år och vad genererar denna på M&M versus EB?
Vilka destinationer är det som är gångbara i år och vilka flygs med 77W ?
 

Dr. Miles

Expert
Vilken bokningsklass är det som gäller i år och vad genererar denna på M&M versus EB?
Vilka destinationer är det som är gångbara i år och vilka flygs med 77W ?

Jag tror att Tokyo, Hong Kong, Beijing, Shanghai, New York, Los Angeles, Sao Paulo, Buenos Aires som är trafikerad av 77W.
 

PYRZ

Medlem
Jag tror att Tokyo, Hong Kong, Beijing, Shanghai, New York, Los Angeles, Sao Paulo, Buenos Aires som är trafikerad av 77W.

Även Ho Chi Minh, Bangkok, Toronto Det är dessa destinationer som har comfort class som bara finns på deras nya 77W. Vet inte om de har några leasade plan längre men tror inte det.
 

PYRZ

Medlem
Istanbul-Bangkok/Ho Chi Minh City är opererade av Airbus A330/A340.
Istanbul-Toronto är opererad av 77W.

Märkligt. Jag trodde att de hade bytt till 77W även på denna linje eftersom det står på hemsidan att man kan köpa köpa comfort class biljetter till Bangkok och Ho Chi Minh City och vad jag vet så har de comfort class på endast deras nya 77W och inte A330/A340

*Tokyo, Beijing, Shanghai, Ho Chi Minh Cit, Hong Kong, Bangkok, Toronto, Los Angeles, New York, Sao Paulo, Buenos Aires destinations in comfort cabin 499 EUR/RT.
 
Toppen