Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

PYRZ

Medlem
Så nu har kortet kommit också. Det tog knappt fyra veckor från första mailet tills jag fick hem kortet. Inte dåligt :)
 

David

Medlem
Sådär ja, tog bara en dag innan de svarade med positivt besked. :)

Referring to your e-mail message dated July 11, 2012,

Elite card status match has been provided and your membership has been updated as '' Elite Card '' level.
We would like to be honoured to see you as an Elite member for your future flights by Turkish Airlines.

Giltigt t.o.m. 2014-07-31
 

lephantome

Medlem
Efter flera mail och sammanlagt tre pdf:er med bild på EBG kortet fick jag positivt besked:
Elite card status match has been provided and your membership has been updated as '' Elite Card '' level.
We would like to be honoured to see you as an Elite member for your future flights by Turkish Airlines.

Tack BC för tipset. Passar på att säga att jag tycker Turkish economy är fantastisk, flög STO-IST-DXB tur och retur i mars med familjen och alla var väldigt nöjda.
 

Bryant

Medlem
Sådär då har även jag fått mitt Elite Card. Jag tyckte att det tog lång tid utan någon återmatning så jag hörde av mig till TK igår och fick svaret att de inte kunde öppna mina bifogade bilagor. Idag så skickade jag in bilagorna i jpg och några timmar senare så var min status uppgradetad. Så nu har jag 3 guldkort i samma allians vilket är otroligt onödigt men men..:) Guld hos TK till 31/-2014.
 

gdaily

Medlem
Försökte matcha mitt Finnair Guld -> Tk Guld. Det gick inte.

Dear Ola Brandborn,

Please be informed your membership card is not equivalent to emerald so we can't evaluate positive your request, thank you for your understanding.

Therefore we are sorry that we are unable to meet your demand positively.

Kind Regards,

TURKISH AIRLINES INC.
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT
 

David

Medlem
Idag kom kortet med tillhörande taggar. 2,5 vecka tog det ungefär.

IMG_0803 (Custom).jpg
 

cantona

Medlem
Jag fick följande svar:

Dear XX,

Please be informed that according to Miles&Smiles program rules, miles are not transferable between Star Alliance partner airlines' frequent flyer program accounts and cannot be combined in one single account.

Thank you for choosing Turkish Airlines on your flights.
Kind Regards,


Har de missupfattat och därmed är det bara att göra nytt försök?
 

Gnopps

Medlem
Jag fick följande svar:

Dear XX,

Please be informed that according to Miles&Smiles program rules, miles are not transferable between Star Alliance partner airlines' frequent flyer program accounts and cannot be combined in one single account.

Thank you for choosing Turkish Airlines on your flights.
Kind Regards,


Har de missupfattat och därmed är det bara att göra nytt försök?
Jag fick samma, det är bara att ignorera och försöka på nytt.
 

gdaily

Medlem
Dear Ola Brandborn,


Please be informed that only Star Alliance Gold, Skyteam Elite Plus and Oneworld Emerald members have an opportunity for Status Match and your membership status is Sapphire so we are sorry that we are unable to meet your demand positively.Thank you for your understanding.

Kind Regards,

TURKISH AIRLINES INC.
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT

:-(
 

henrik l

Medlem
Har försökt att läsa det finstilta, men jag ser ingenstans att man skulle kunna hålla liv i milen mer än tre år även om man har guld, stämmer detta?
 
Toppen