Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Gnopps

Medlem
Hei,

Jeg fikk matchet min SAS EBG til Turkish Elite.
Men av en eller annen grunn får jeg ikke registrert mitt TK-nummer på mine reservasjoner.
Har fremtidige flights med Air Canada, Lufthansa og Austrian. Har prøvd å taste inn TK-nummeret både med og uten TK-prefiks på både Lufthansa "manage my booking" og tilsvarende sider hos LOT, Austrian og SAS uten suksess. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Turkish Airlines er tilsynelatende for opptatt med streikende ansatte til å svare på email fra meg ;)
Har du ett väldigt nytt konto kan det ta ett par dagar innan det registrerats i systemen. Annars prova att ringa din resebyrå/flygbolagen.
 

EBGGOT

Medlem
Hei,

Jeg fikk matchet min SAS EBG til Turkish Elite.
Men av en eller annen grunn får jeg ikke registrert mitt TK-nummer på mine reservasjoner.
Har fremtidige flights med Air Canada, Lufthansa og Austrian. Har prøvd å taste inn TK-nummeret både med og uten TK-prefiks på både Lufthansa "manage my booking" og tilsvarende sider hos LOT, Austrian og SAS uten suksess. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Turkish Airlines er tilsynelatende for opptatt med streikende ansatte til å svare på email fra meg ;)

Hur många dagar tog det innan du fick svar?
 
Det tok 5 dager før jeg fikk svar første gangen. Da ba de meg om å opprette en M&S konto og om å sende inn info på nytt. Fra dette tok det to dager før status match var i orden. Det lønner seg altså å opprette en M&S konto før man ber om status match
 

EBGGOT

Medlem
TK har ett ganska schysst program för elite card när man flyger i biz. "Elite Card members earn double Status Miles of the actual miles flown on Business Class on TK"
 

Cornelius

Medlem
Det tok 5 dager før jeg fikk svar første gangen. Da ba de meg om å opprette en M&S konto og om å sende inn info på nytt. Fra dette tok det to dager før status match var i orden. Det lønner seg altså å opprette en M&S konto før man ber om status match

Har du fått bekreftet hvor lenge din nye status er gyldig? Fikk du til mai 2014?
 

cantona

Medlem
Det tok 5 dager før jeg fikk svar første gangen. Da ba de meg om å opprette en M&S konto og om å sende inn info på nytt. Fra dette tok det to dager før status match var i orden. Det lønner seg altså å opprette en M&S konto før man ber om status match

Några tips hur man får igenom en kontoansökan till M&S? Ja får hela tiden samma svar: Please check and correct the mistakes listed below. Kan det vara så att deras hemsida fortfarande strular?
 
Toppen