Senaste nytt

Turkish Airlines, seat maps!?

Platser har blivit tillgängliga..

Dock blir jag inte klok då KVS (seat map) inte stämmer överens med de seatmaps jag finner via google.
Har Turkish leasat någon A320/321?

Första turen är en A320 som enligt KVS visar 4 stycken rader C. (A-C-D-F) (Enligt seatmaps har TK bara 3 rader C på A320?)
Andra turen är en A321 som enligt KVS visar 5 stycken rader C. (A-C-D-F)

Enligt den här bilden så är det bara 4 rader på de plan som har "nya kabinen"..
http://www.google.se/imgres?um=1&hl...w=207&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0,i:84

Alltså måste det vara någon annan kabin, hur nu den ser ut?

Vill ju gärna att det ska vara lite härligare stolar, annars kan jag lika gärna åka Swiss.
 
Last edited:

cmj

Medlem
Dom där bilderna kan du nog inte lita på, under A320 visar sidan bilder av business kabinen på Boeing 777.

Equipment change på gång kanske...737:a?!
 
Last edited:
Dom där bilderna kan du nog inte lita på, under A320 visar sidan bilder av business kabinen på Boeing 777.

Bilden jag länkat är A321, dock fyra rader...

Om jag får omformulera mig...

Någon som vet hur kabinen ser ut i A320 med 4 rader C? (A-C-D-F)
Någon som vet hur kabinen ser ut i A321 med 5 rader C? (A-C-D-F)

:)
 

Kricka

Medlem
Tror det var den kärran jag flög KBL-IST i somras. OK stolar på bredden men jag var
inte imponerad av vare sig stol eller service. Hade själv valt Swiss men smaken är
så olika. Flyger TK igen måndag 21/1 till IST.
 

j-n

Medlem
När jag flög TK ARN-IST i augusti var det en 321 med nya business. Väldigt bekvämt!
Hem var det däremot en gammal 737 och där var inte ens mittensätet blockat...
Så det skiljer sig otroligt mycket från flygplanstyperna.
Och tydligen så kan man inte vara säker på att 321 och 320 har de nya säterna heller.
Vissa har det andra inte... Man får hålla tummarna och hoppas på det bästa.
 

Olle A

Medlem
Jag flög ARN-IST 3/1 med en A321, TC-JSB, som bara var ett halvår gammalt. Där var det 4 rader med riktiga businessclass-stolar. Expert flyer visade 3 rader business så man blev ju lite förvånad. Och seatguru visar inte heller den versionen.
 
Toppen