Senaste nytt

Turkish Airlines nya A321 Business Class: Stockholm – Istanbul

Jonas C

Medlem

mha321

Medlem
Eller 777 mellan Istanbul och Aten snart. Knappt 90 minuters flygning.

De flyger även regelbundet både 330 och 340 mellan Istanbul och Ankara, som är strax över 60 minuter. Och vad jag förstått ibland equipment change till 777. Om det gäller longhaul C på så kort sträcka som möjligt :)
 

mha321

Medlem
Turkish Airlines däremot kör equipment change med jämna mellanrum. Fråga @palmen och @Palazzi om vår resa mellan Istanbul och London...

Det behöver inte vara dåligt. Jag har en kompis som tre gånger fått en equipment change som resulterat att han suttit i en 777 med First class suite på den sträckan. (dock enbart säten, inte service från first..)
 

Svenska73

Medlem
Flög igår från ARN-Dubai. Första gången på TK. Var skeptiskt inställd. Förväntade mig equipment change men det blev bra Business stolar på A321. Alla var trevliga. Fortsatt till Dubai med 777. Grymma stolar. Jag är resesnobb och ngt princessig på ärten överlag. TK har vunnit över mig. Kommer definitivt köra denna rutt igen.
 
Flög igår från ARN-Dubai. Första gången på TK. Var skeptiskt inställd. Förväntade mig equipment change men det blev bra Business stolar på A321. Alla var trevliga. Fortsatt till Dubai med 777. Grymma stolar. Jag är resesnobb och ngt princessig på ärten överlag. TK har vunnit över mig. Kommer definitivt köra denna rutt igen.
Dom söp ner dig, där av? :D
 

Svenska73

Medlem
Haha. Är 100% nykter så nej . Mitt enda klagomål var vissa medresenärers starka parfymering men de försvann snabbt bakom skynket
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen