Senaste nytt

Turkish Airlines eller Lufthansa till Malta?

TK eller LH

  • TK

    Votes: 6 42,9%
  • LH

    Votes: 8 57,1%

  • Total voters
    14

Jonas C

Medlem
Jag skulle gissa på att denna bokas i en högre klass än P W G, etc. Bokade en biljett åt min mor nyligen till HRG för 3300, den bokades i V-klass som ger 50% till Miles&Smiles och många andra bonusprogram. Så jag antar att OP får EuroBonus poäng för denna resa.
 

Alx

Medlem
Lufthansa alla dagar i veckan.

MEN bara om Air Malta inte skulle ha varit inblandat på nedresan. Även om det tar emot att säga det så är nog ditt val av Turkish Airlines nog det bättre valet eftersom Air Malta opererar FRA-MLA i ditt alternativ.

Hoppas att vi bjuder på bättre väder då än vi har haft de senaste dagarna (17 grader och regn-/åskstormar).
 

Brandten

Medlem
Kanske en dum fråga (kommer en till i min Johannesburg-tråd) men ska jag använda/anmäla mitt SAS Eurobonusnummer eller Turkish Miles & Smiles-nummer när jag flyger ner? Eller kan jag använda båda och få poäng?
 

agehall

Medlem
Kanske en dum fråga (kommer en till i min Johannesburg-tråd) men ska jag använda/anmäla mitt SAS Eurobonusnummer eller Turkish Miles & Smiles-nummer när jag flyger ner? Eller kan jag använda båda och få poäng?

Du behöver inte posta samma fråga i flera trådar - antingen får du svar där du postade den första frågan eller så är det ingen som vet.
 

agehall

Medlem
Kanske gäller olika regler för olika flygbolag? Ber om ursäkt för min okunnighet.

Självklart, men du behöver fortfarande inte posta exakt samma fråga i flera trådar. Det strider mot forumets regler och gör det bara svårare för andra att i framtiden hitta relevant information. Svaret beror liksom inte på i vilket forum du får det utan på vilka regler som gäller för programmen..
 
Toppen