Senaste nytt

Turkish Airlines döper om lounge i Istanbul, "July 15 Heroes of Democracy Lounge"

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag som just har gjort en statusmatchning TGG-TK Elite! Har dessutom en bokad och betald biljett med TK till BKK i oktober.
Därefter blir det nog en återgång till TG för min del.
Så du återgår till flygbolaget som till största delen ägs av militärjuntan? Härligt att gå från ett land som faktiskt fortfarande är demokratiskt, till ett som verkligen inte är det.
 
Jag stör mig inte så mycket på namn bytet, men flygblad på sätena var osmakligt. Hade nog ställt till en scen om jag hade hittat politisk propaganda från flygbolag på min betalda stol.
 
Jag stör mig inte så mycket på namn bytet, men flygblad på sätena var osmakligt. Hade nog ställt till en scen om jag hade hittat politisk propaganda från flygbolag på min betalda stol.
Vad var egentligen fel på det? Jag läste i och för sig bara igenom det snabbt, men så illa var det väl inte? Landet hade genomgått ett kuppförsök, värt att ha i åtanke. Är det att man använde Allah?
 

Jonas C

Medlem
Frågan är väl hur TK hade reagerat, inte jag.
Att ställa till en scen på ett flygplan löser inte mycket, annat än att kaptenen tillkallar vakter för att få en avkastat. Personalen tycker nog heller inte att det är så kul att dela ut propagandablad, men de är nog tvungna för att inte förlora sina jobb, eller ännu värre gripas i misstanke om att vara delaktig i kuppen.
 

nollbit

Medlem
Jag ser inga konstigheter med att bojkotta ett flygbolag för att man ogillar en av ägarna. För mig personligen har det inte varit några problem att undvika gulfbolagen, så det går nog bra för andra att undvika TK.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen