Senaste nytt

Turkish Airlines Comfort Class: Stockholm-Istanbul-Hong Kong

rvarttinen

Medlem
Tack för en trevlig rapport. Har en eventuell resa på g, via Istanbul och har väl ett stop på ett par tre timmar. Hoppeligen hinner vi till loungen innan avgång.
 
Tack för en trevlig rapport. Har en eventuell resa på g, via Istanbul och har väl ett stop på ett par tre timmar. Hoppeligen hinner vi till loungen innan avgång.

Loungen lär du hinna till utan problem på tre timmar om inte kön genom transfer security är för lång.

Hoppas du får en trevlig resa :)
 

Ghoose

Medlem
@simon_says91 vad säger du om att förmedla sista delen på resan? Jag är nyfiken på hur du fixade uppgraderingen och hur C var på hemresan...
 

johhenrik

Medlem
Ja: har netop selv købt 2 discount-bz class interkontinentale billetter for Mileage Run med TK. Har prøvet TK business 1 gang før men kun på BKK-SGN. De er supergode med service (med bar foran i kabinen!)

Jag har nog gjort åtminstone 10 long-haul i C med TK och har aldrig lagt märke till baren. :) Jag brukar bara sitta och plinga om jag vill ha nått. :p
 

pep

Medlem
Jag har nog gjort åtminstone 10 long-haul i C med TK och har aldrig lagt märke till baren. :) Jag brukar bara sitta och plinga om jag vill ha nått. :p
OK, indrømmet: det er jo ikke en rigtig bar med barstole. Men dog: en lille hyggelig bardisk i midterpartiet vendt ud mod passagerne. Pyntet med blomster og glasfacade med de flasker som der er gang i....Cocktails bliver mixet der, ihvertfald på starten af turen....
 
Toppen