Senaste nytt

Turkish Airlines byter till Airbus A321 på samtliga flygningar till Stockholm.

thsred

Medlem
Är det inte så att TK har dragit ner på en tur till Arlanda, och då kanske ökat sätena (bytt till 330) på en av de två kvarvarande flighterna.
 

Svenska73

Medlem
Åker tk1796 arn-ist på fredag och blir inte riktigt klok på Expert Flyers seat map med 6 rader i Business. Hittar ingen seat map på Turkish a321 med 6 rader....någon som är klokare re. Vilket plan vi kommer få? Som en 10-åring som fortfarande tror på tomten hoppas jag att just vi ska få a330 som traffikerats sporadiskt på sträckan...
 

Lukas S

Medlem
Åker tk1796 arn-ist på fredag och blir inte riktigt klok på Expert Flyers seat map med 6 rader i Business. Hittar ingen seat map på Turkish a321 med 6 rader....någon som är klokare re. Vilket plan vi kommer få? Som en 10-åring som fortfarande tror på tomten hoppas jag att just vi ska få a330 som traffikerats sporadiskt på sträckan...

Förut hade de iaf några leasade A321or med sex rader reclinerstolar i business, men du kan ju ha otur också och åka på en a321 med spärrat mittsäte i business. Jag åkte en a321 med 7 rader business med spärrat mittsäte med TK för c:a 2 år sedan. Håller tummarna för att ni får "riktiga" stolar! :)
 
Toppen