Frågor & svar om samarbetet med SAS EuroBonus
Vi har valt att säga upp samarbetet med SAS EuroBonus i dess nuvarande form. Detta innebär att det inte längre går att teckna nya försäkringar eller koppla befintliga försäkringar till SAS Eurobonus. Trygg-Hansas erbjudande för hur du tjänar SAS EuroBonus-poäng gäller endast till och med den 31 mars 2017. Här hittar du frågor och svar om vad detta innebär.
Vad innebär det rent praktiskt för mig som kund att samarbetet avslutas?
Du som har kopplat ihop ditt medlemskap i SAS Eurobonus med dina försäkringar hos Trygg-Hansa tjänar poäng fram till och med 31 mars. Försäkringarna fortsätter sedan att gälla som vanligt, enda skillnaden är att du inte får nya poäng.
Vad händer med mina intjänade poäng?
Du kommer att fortsätta tjäna poäng som vanligt till och med 31 mars 2017. Därefter görs en slutlig avstämning och samtliga intjänade poäng ligger kvar hos SAS Eurobonus.
Blir mina poäng mindre värda?
Nej de behåller samma värde som övriga intjänade poäng av samma typ.
Saknade poäng?
Om du av någon anledning inte fått poäng för försäkringar som du kopplat till SAS Eurobonus, har du möjlighet att fram till 30 juni 2017 att få dessa retroaktivt. Kontakta Trygg-Hansas kundservice så hjälper de dig på 0771-11 11 10.