Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Homer

Medlem
Ett superpresentkort på 10000Skr skulle då ge 5400 poäng och kosta 9000Skr.. tål att fundera på... Dinerkampanj tom 30/11



Vilket krångel om man ska använda det på Travellink

OBS! Presentkortet gäller för valfri resa på Boka billiga flyg och flygbiljetter hos Travellink, (charter samt hyrbil exkluderat).
Du betalar inledningsvis hela kostanden för resan, skickar sedan in ditt presentkort varefter Travellink krediterar dig presentkortets värde.
 

Mikael

Medlem
Gjorde ett köp 21/11 med Diners via Paypal och fick 27/11 som bokföringsdag.

Vet någon förresten varför SEK växlas till USD och sedan igen till SEK med ovanstående betalsätt? Naturligtvis blev köpet 150 kr dyrare.

Jag har också noterat det. :( Det verkar dock bara gälla Diners, när jag använt Amex via paypal har det bara varit kr rakt igenom.
 

Agö

Medlem
Ringde Diners och enligt honom är det vanligaste att transaktionen genomförs omedelbart, framförallt när det gäller resor så jag bokar en del imorrn helt enkelt!

Japp, vad har man för val egentligen? Det lär ju vara större risk att boka lördag/söndag i så fall...!
 

mry

Medlem
Nu har jag köpt ett superpresentkort på 10 000 kr iaf, får fundera på vad man ska köpa senare under dagen...
 

Viking75

Medlem
Kan man köpa presentkort med Diners på IKEA för att nyttja helgens deal?

Jag har dåligt med tid att spendera på Ikea i helgen! Ett presentkort löser i så fall detta problem då jag bara kan smita in med mitt kort i kassan.
 

Johannes

Medlem
Kan man köpa presentkort med Diners på IKEA för att nyttja helgens deal?

Jag har dåligt med tid att spendera på Ikea i helgen! Ett presentkort löser i så fall detta problem då jag bara kan smita in med mitt kort i kassan.

Inga problem, det går också att köpa en soffa och sedan lämna tillbaka den och be dem sätta in pengarna på ditt visa kort, jag lämnade igen grejjer för 1500 kr i veckan, la fram diners kortet jag handlat med och tjejen sa till min förvåning, det går inte att sätta tillbaka pengar på diners (visst går detta) har du ett annat kort. Visst hade jag det...

Glöm inte bort att Bauhaus tar diners, ut och köp julgran!
 
Toppen