Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Agö

Medlem
Det blir en bra spend på fredag. Sex-sju flygbiljetter (med SK!), julklappar och ett större inköp på Systembolaget. Ett restaurangbesök också kanske?
 
Diners skriver på hemsidan:
Trippla poäng 30/11-2/12
Under helgen den 30/11-2/12 får du trippla Extrapoäng på allt du handlar med ditt SAS EuroBonus Diners Club privatkort. Dina 20 poäng blir 60. Det gäller köp i både vanliga butiker och på Internet*

*Tänk på att när du handlar på Internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datumet för transaktionen som ligger till grund för dina Extrpoäng
 

palmen

Moderator
I min bransch bokförs alla köp samma dag som köpet görs (om det inte varit någon störning eller butiken saknat komunikation helt). Handlar man i en fysisk butik på fredag så ska man väl vara safe. Har inte noterat på min amexräkning att köp registrerats andra dagar än när köpet faktiskt gjorts, ofta står det i och för sig transaktionsdag 10e, bokföringsdag 13e om man handlar på fredag den 10e.
 

Marcus01

Medlem
I min bransch bokförs alla köp samma dag som köpet görs (om det inte varit någon störning eller butiken saknat komunikation helt). Handlar man i en fysisk butik på fredag så ska man väl vara safe. Har inte noterat på min amexräkning att köp registrerats andra dagar än när köpet faktiskt gjorts, ofta står det i och för sig transaktionsdag 10e, bokföringsdag 13e om man handlar på fredag den 10e.
Men vaf-n, det här är superviktigt att få till...så, jag får helt enkelt ringa Diners imorrn!
 
Last edited:

cantona

Medlem
Gjorde ett köp 21/11 med Diners via Paypal och fick 27/11 som bokföringsdag.

Vet någon förresten varför SEK växlas till USD och sedan igen till SEK med ovanstående betalsätt? Naturligtvis blev köpet 150 kr dyrare.
 
Last edited:
Toppen