Senaste nytt

Trippla poäng med Eurobonus Mastercard 30 nov - 2 dec 2012

Mikael

Medlem
Hittar ingenstans på saseurobonusmastercard.se där det står att man får 8000 EB-poäng. Länken om priser handlar om det "riktiga" kortet och inte ett partnerkort (där omnämns de vanliga 6000 EB-poängen man får om man signar upp).

En av de fyra reklamskyltarna som flashar förbi:

EBMCExtra.jpg
 

Viking75

Medlem
Tja,
vad tror ni gäller när man redan har varsitt kort knutit till EB? Kan man säga upp frugans och öka krediten eller tror ni att det är lite som med AMEX. Dvs att har man redan kort eller haft kort så faller godbitana ur systemet?
 

agehall

Medlem
Tja,
vad tror ni gäller när man redan har varsitt kort knutit till EB? Kan man säga upp frugans och öka krediten eller tror ni att det är lite som med AMEX. Dvs att har man redan kort eller haft kort så faller godbitana ur systemet?

Funderar på samma sak. Ska nog prova oavsett.
 

Nightfly

Medlem
Jag passade på att köpa IKEA-kök den 30/11, men såg att köpet inte var bokfört förrän den 3/12. Det står alltså "Datum 30/11 - Bokfört 3/12". Vilket datum räknas för de trippla poängen?
 

Viking75

Medlem
Jag köpte presenkort på fredagen (Ikea och Systembolaget) och har samma uppgifter på mitt konto som du Nightfly, Vi kan nog räkna med att få våra trippla poäng.
 
Toppen