Trippla poäng med Eurobonus Mastercard 30 nov - 2 dec 2012

Diskussion i 'Kreditkort' startad av forastero, 16 November 2012.

1. forastero

forastero Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte sett information om detta någonstans på nätet än, men på månadens Eurobonus MC-kontoutdrag som kom idag står det "Julhandla med trippla Extrapoäng 30 november - 2 december 2012" :)

2 personer gillar detta.
  2. Kom även med ett erbjudande om ett PointEarner-kort (95 kr per år)
    8000 EuroBonus om man ansöker senast 2 jan 2013 och gör tre köp inom 30 dagar

"Du som har ett SAS EuroBonus World MasterCard kan ansöka om ett PointEarner-kort till din partner"

Vad menas med partner? Borde väl rimligtvis kunna uppge en vän.

3. Moco

Moco Medlem

Partner/sambo/familjemedlem över 18 år etc. Inte en kompis. Kortet är ett extrakort knutet till huvudinnehavarens kort, som är betalningsansvarig, och då med limit som räknas mot huvudkortets.

4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Räknas syskon som familjemedlem?

5. Moco

Moco Medlem

Möjligt, men jag tror inte att det är det man åsyftar. Vanligtvis snarare fru/man eller barn, boende i samma hushåll.

6. SAS ska väl inte lägga sig i vem som är min partner? Varken kön/ålder eller om vi bor på samma adress

7. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske inte, men du vill nog inte vara betalningsansvarig för någon som inte verkligen är din partner.

8. Jag och en vän uppger varandra, byter kort med varandra när de kommer så vi har vårt egna kort och gör ett par köp

Last edited: 16 November 2012
  9. Hittar ingenstans på saseurobonusmastercard.se där det står att man får 8000 EuroBonus-poäng. Länken om priser handlar om det "riktiga" kortet och inte ett partnerkort (där omnämns de vanliga 6000 EuroBonus-poängen man får om man signar upp).

10. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick också detta erbjudande i kuvertet. Kommer teckna upp frugan. Jag förutsätter att man får separata kontoutdrag för våra respektive kort, men kör mot samma limit.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!